Sąlygos
NUOTOLINĖ SUTARTIS
Bendrosios nuostatos
Bendrosios nuostatos
1. Sutartyje vartojami terminai
1.1. Bendrovė – Culligan Lithuania, UAB (Įmonės registravimo Nr. UĮ 98-193, Zietelos g. 3 Vilnius, 03202 , Lietuva).
1.2. Klientas – veiksnus fizinis asmuo, kuris, būdamas nesusijęs savo verslu ar profesine veikla, pasirašo su Bendrove šią Sutartį dėl Prekių pristatymo ir (arba) Paslaugų teikimo (įskaitant Inventoriaus nuomą), ir kuris:
1.2.1. pasirašė šią Sutartį elektroniniu parašu arba
1.2.2. patvirtino šios Sutarties sąlygas, užpildęs internetinę užsakymo formą Bendrovės interneto svetainėje ir sumokėjo Užstato sumą arba avansą už pirmąjį pristatymą.
1.3. Specialiosios nuostatos – Sutarties skyrius – užsakymo suvestinė, kurioje nurodomas Sutarties tipas, Kliento rekvizitai ir kontaktinė informacija (telefono numeris, el. pašto adresas sąskaitoms ir pranešimams gauti), Prekių pristatymo adresas, Minimalus prekių kiekis, kainos, suteiktos nuolaidos, Užstato suma, nuomojamas Inventorius.
1.4. Inventorius – Bendrovei priklausanti įranga ir įrenginiai, išnuomoti arba perduoti Klientui naudoti siekiant užtikrinti Prekių vartojimą, kurie išvardyti Sutarties specialiosiose nuostatose, ir bet kuri kita įranga ar įrenginiai, kuriuos Bendrovė papildomai pristato Klientui pagal rašytinį susitarimą ir kurie nurodyti Pristatymo lape.
1.5. Prekės – Sutarties specialiosiose nuostatose (apima vandenį ir gali apimti vandens siurblius, indus ir stovus) nurodyti Bendrovės platinami gaminiai, kuriuos Bendrovė parduoda ir (arba) tiekia Klientui.
1.6. Tara – vandens buteliai, kuriuos Bendrovė perduoda Klientui naudoti Prekėms laikyti ir naudoti ir kurių vertė nustatyta Sutarties specialiosiose nuostatose.
1.7. Paslaugos – Bendrovės teikiamos paslaugos, apimančios Prekių pristatymą, Inventoriaus pastatymą, išmontavimą, perkėlimą, priežiūrą, profilaktiką, remontą ir nuomą.
1.8. Kliento asmuo ryšiams – Sutarties specialiosiose nuostatose nurodytas Kliento įgaliotasis asmuo, teikiantis Bendrovei visą reikiamą informaciją dėl šios Sutarties vykdymo.
1.9. Pristatymo adresas – Sutarties specialiosiose nuostatose Kliento nurodytas Prekių, Taros ir Inventoriaus pristatymo adresas.
1.10. Prekių ir Paslaugų kaina – Sutarties specialiosiose nuostatose nurodyta Standartinė parduodamų (tiekiamų) Prekių ir teikiamų Paslaugų kaina.
1.11. Prekių ir paslaugų nuolaida – Klientui suteikiama nuolaida procentais nuo Standartinės kainos.
1.12. Užstato suma – suma, kurią Klientas sumoka Bendrovei, gavęs Tarą ir Inventorių naudoti ir kuri rašytiniu Kliento prašymu grąžinama, Klientui grąžinus Tarą ir Inventorių pagal šios Sutarties sąlygas.
1.13. Pristatymo lapas – priėmimo–perdavimo aktas, kurį Šalys (bekontakčio pristatymo atveju – Bendrovė) pasirašo, perduodamos (priimdamos) Tarą ir Inventorių ir kaskart, Bendrovei pristačius Klientui Prekes ir Paslaugas ar Klientui grąžinant Bendrovei tuščią Tarą.
1.14. Grąžinimo lapas – priėmimo – perdavimo aktas, surašomas elektroniniu būdu ir galiojantis be Kliento parašo.
1.15. Mokėjimo terminas – dienų skaičius nuo sąskaitoje nurodytos sąskaitos išrašymo dienos, per kurį Klientas privalo sumokėti Bendrovei už pristatytas Prekes ir suteiktas Paslaugas.
1.16. Bendrovės kainoraštis – Bendrovės nustatytos standartinės prekių ir Paslaugų kainos, nuolaidos, Užstato suma, pristatymo išlaidos bei kitos mokėtinos sumos, kurios gali skirtis nuo nurodytų šioje Sutartyje ir gali nesutapti su galiojančiomis Sutarties pasirašymo dieną. Bendrovės kainoraštis gali būti keičiamas Sutarties 4.3 punkte nustatyta tvarka.
1.17. Minimalus Prekių kiekis – minimalus Prekių kiekis, kurį Klientas privalo užsisakyti pagal Sutarties specialiąsias nuostatas. Nuo Minimalaus prekių kiekio priklauso Klientui suteikiama nuolaida.
1.18. Pristatymo intervalas – intervalas, kuriuo nustatoma, kaip dažnai pristatomos Prekės, priklausantis nuo Pristatymo adreso ir pristatomų Prekių kiekio.
1.19. Bekontaktis pristatymas – pristatymas, kai Bendrovės atstovas palieka užsakytas Prekes prie Kliento namo ar buto durų (pagal Pristatymo adresą) ir paima Kliento paliktą tuščią tarą, Klientui pačiam nedalyvaujant.
2. Sutarties dalykas
2.1. Bendrovė parduoda Klientui, o Klientas perka iš Bendrovės Prekes.
2.2. Bendrovė nuomoja, o Klientas nuomojasi už atlygį Sutarties specialiosiose nuostatose nurodytą Inventorių.
2.3. Bendrovė atlieka Inventoriaus montavimą, pajungimą, remontą, keitimą, profilaktinę priežiūrą ir išmontavimą.
3. Prekių užsakymas ir pristatymas
3.1. Bendrovė, atstovaujama savo atstovo, pristato Inventorių į Kliento nurodytas patalpas. Klientas pasirašo Pristatymo lapą ir patvirtina, kad gavo Inventorių. Bekontaktis Inventoriaus pristatymas atliekamas pagal Sutarties 3.4 punkto sąlygas. Bendrovė praneša Klientui, jei kuriai nors Inventoriaus daliai negali būti taikomas Bekontaktis pristatymas.
3.2. Bendrovė užtikrina Prekių pristatymą Klientui pagal Šalių suderintą pristatymo grafiką, pagal Kliento užsakymą nemokama telefono linija +370 080020006 arba elektroniniu būdu užpildžius užsakymo formą Bendrovės interneto svetainėje https://shop.culligan.lt/geriamas-vanduo-namams, Sutarties specialiosiose nuostatose nurodytomis kainomis. Pristatymo grafike nurodyta pristatymo diena ir Pristatymo intervalas, kuriuos Bendrovė gali keisti Sutarties 4.3 punkte nustatyta tvarka, iš anksto pranešus apie tai Klientui. Užsakymas įsigalioja, Bendrovei jį patvirtinus telefonu, nusiuntus patvirtinamąjį el. laišką arba užregistravus užsakymą Bendrovės interneto svetainėje; bet kokie jo pakeitimai gali būti atliekami tik šioje Sutartyje nustatyta tvarka.
3.3. Bendrovė pristato Prekes Šalių sutartoje vietoje ir laiku. Prekių gavimą Klientas patvirtina pasirašydamas Pristatymo lapą.
3.4. Jei sutartu laiku Kliento nėra sutartoje vietoje, Bendrovės atstovas palieka Kliento užsakytas Prekes ir Tarą prie Kliento namo arba buto (atsižvelgiant į Pristatymo adresą) durų (Bekontaktis pristatymas) ir paima Kliento paliktą tuščią Tarą. Šiuo atveju, pristačius Prekes, Pristatymo lapą pasirašo tik Bendrovės atstovas; Kliento parašo nereikia. Bendrovė praneša Klientui apie įvykdytą bekontaktį pristatymą tą pačią darbo dieną ir nusiunčia Klientui el. laišką, kuriame nurodo Kliento grąžintos tuščios Taros skaičių ir Klientui pristatytos Taros ir Prekių skaičių. Gavęs šį el. laišką, Klientas privalo nedelsdamas patikrinti gautų Prekių ir Taros atitiktį el. laiške nurodytam kiekiui. Klientas turi teisę pranešti Bendrovei apie bet kokius gautame el. laiške pateiktos informacijos neatitikimus per 3 (tris) darbo dienas nuo Bekontakčio pristatymo dienos. Klientui per šį laiką nepasinaudojus šia teise, laikoma, kad pristatymas atitinka Bendrovės nusiųstame el. laiške pateiktą informaciją ir Klientas patvirtino pristatytų Prekių ir taros gavimą bei Pristatymo lape nurodytą informaciją. Pasirašydamas arba patvirtindamas šią Sutartį internetinėje užsakymo formoje, Klientas patvirtina, kad sutiko su Bekontakčiais pristatymais šiame punkte nustatyta tvarka.
3.5. Jei pristatymo dieną neįmanoma atlikti Bekontakčio pristatymo (pavyzdžiui, Bendrovės atstovas negali patekti į kiemą ar pastatą, kuriame yra Pristatymo adresas), Klientas privalo padengti visas Bendrovės patirtas transporto išlaidas pagal Bendrovės kainoraštį. Bendrovė gali nevykdyti Bekontakčio pristatymo, jei, jos manymu, nesaugu palikti Prekių prie nurodyto Pristatymo adreso (pavyzdžiui, nurodytas namas yra neuždaroje teritorijoje arba yra centrinėje gatvėje ar dėl kitų priežasčių), pranešusi apie tai Klientui. Bendrovei nusiuntus Klientui tokį pranešimą prieš pirmąjį pagal šią Sutartį numatomą pristatymas, Klientas turi teisę nutraukti Sutartį, nemokėdamas 7.3 punkte nustatytos baudos, pranešęs Bendrovei apie tai per 10 (dešimt) dienų nuo atitinkamo Bendrovės pranešimo gavimo dienos.
3.6. Klientas turi teisę iki darbo dienos, einančios prieš numatytą pristatymo dieną, 16.00 val. susitarti su Bendrove (el. paštu arba telefonu) dėl kitos pristatymo dienos. Jei Bendrovė negali užtikrinti pristatymo kitą dieną, Klientas turi teisę atšaukti planuojamą pristatymą. Priešingu atveju Bendrovė atlieka Bekontaktį pristatymą. Jei planuojamo pristatymo dieną Klientas nori pakeisti pristatymo dieną, Klientas privalo padengti visas Bendrovės patirtas transporto išlaidas pagal Bendrovės kainoraštį. Jei Bekontaktis pristatymas jau įvykdytas ir nusiųstas tai patvirtinantis el. laiškas, pristatymo dienos pakeisti negalima ir Bekontaktis pristatymas neatšaukiamas.
3.7. Jei Bendrovė negali pristatyti prekių sutartą dieną, Bendrovė nedelsdama praneša Klientui apie kitą pristatymo dieną.
3.8. Šalių susitarimu Bendrovė gali skubiai pristatyti Prekes pagal Kliento užsakymą ir pristatyti Prekes užsakymo pateikimo dieną. Už skubų pristatymą gali būti taikomas pristatymo mokestis pagal Bendrovės kainoraštį.
4. Bendrovės teisės ir pareigos
4.1. Bendrovė užtikrina ir garantuoja Prekių kokybės atitiktį Lietuvoje galiojantiems įstatymams, jeigu:
4.1.1. nepažeista originali pakuotė;
4.1.2. nenuimtas originalus vandens butelio dangtelis ir jį dengiantis lipdukas
4.1.3. Klientas naudojo Prekes pagal paskirtį ir Sutarties sąlygas bei laikėsi Prekių suvartojimo terminų.
Priešingu atveju Bendrovė neatsako už Prekių kokybę.
4.2. Bendrovė užtikrina ir garantuoja Inventoriaus techninę atitiktį LR įstatymams. Nustačius gamyklinį trūkumą, Bendrovė užtikrina Inventoriaus remontą ar pakeičia jį kitu ir padengia su tuo susijusias transporto išlaidas. Jei trūkumas atsirado dėl netinkamo Inventoriaus naudojimo arba jo naudojimo ar laikymo ne pagal Sutarties sąlygas, jo pakeitimo, remonto ir su tuo susijusias transporto išlaidas padengia Klientas pagal Bendrovės kainoraštį.
4.3. Bendrovė turi teisę vienašališkai parengti ir (arba) keisti pristatymo grafikus ir pristatymo regionus, taip pat vienašališkai keisti Bendrovės kainoraštį ir jos Prekių bei Paslaugų kainas. Bendrovė iš anksto praneša Klientui apie pakeitimus mėnesinėje sąskaitoje arba nusiunčia Klientui pranešimą sąskaitų ir pranešimų gavimo el. paštu, praneša telefonu arba nusiunčia Klientui informacinę SMS žinutę. Jei Klientas nesutinka su kainų pakeitimais, jis turi teisę nutraukti Sutartį, nemokėdamas 7.3 punkte nustatytos baudos ir pateikęs bendrovei pranešimą iki pakeitimų įsigaliojimo dienos.
4.4. Bendrovė turi teisę keisti Bendrovės kainoraštyje nustatytas standartines Prekių ir Paslaugų kainas bei kainas ir nuolaidas, nepaminėtas Specialiosiose nuostatose.
4.5. Bendrovė turi teisę nepradėti vykdyti Sutarties ir neatlikti pristatymų, jei nesutampa Kliento ir Sutarties 1.2.2 punkte nurodyto mokėtojo duomenys. Bendrovė turi teisę nevykdyti eilinio pristatymo, jei Klientas nesumokėjo Bendrovei kokios nors pagal šią Sutartį mokamos sumos (įskaitant, bet neapsiribojant, Užstato sumą, eilinę sąskaitą, baudą ir delspinigius), Bendrovė nustato, kad Kliento el. pašto adresas neveikia (Bendrovė gavo automatinį pranešimą, kad Klientas negavo Bendrovės siųsto el. laiško) arba neveikia Kliento anksčiau naudota mokėjimo priemonė (mokėjimo kortelė) ir Klientas nepranešė Bendrovei apie pasikeitusią mokėjimo priemonę ir nepateikė informacijos apie naują el. pašto adresą arba mokėjimo priemonę, klientas daugiau nei 2 darbo dienas nepasiekiamas telefonu.
4.6. Bendrovė turi teisę vizualiai suprojektuoti Inventorių pagal Bendrovės rinkodaros politiką.
5. Kliento teisės ir pareigos
5.1. Pasirašydamas šią Sutartį arba pateikdamas užsakymą ir patvirtindamas Sutarties sąlygas Bendrovės interneto svetainėje, Klientas patvirtina ir įsipareigoja naudoti Prekes, tarą ir Inventorių tik pagal paskirtį, Sutarties sąlygas, laikytis nustatyto Prekių suvartojimo termino ir nekelti Bendrovei jokių pretenzijų dėl trūkumų, atsiradusių netinkamai naudojant Prekes ir (arba) Inventorių ar netinkamai vartojant ir (arba) laikant Prekes.
5.2. Tara ir Inventorius yra Bendrovės nuosavybė. Sutarties galiojimo metu Klientui suteikiama teisė naudotis Tara ir Inventoriumi. Klientas įsipareigoja neperduoti Taros ir Inventoriaus trečiosioms šalims ir neperkelti Inventoriaus į kitą vietą be išankstinio Bendrovės sutikimo. Klientas įsipareigoja nepernuomoti Inventoriaus.
5.3. Sunaudojus Prekes, į Tarą negalima nieko pilti, įskaitant vandenį. Inventoriuje gali būti naudojamos tik Bendrovės pristatytos Prekės, draudžiama į jį dėti bet kokias kitas ne Bendrovės pristatytas prekes ir produktus (įskaitant pilamą vandenį).
5.4. Klientas nedelsdamas praneša Bendrovei apie Inventoriaus pažeidimus ir (arba) veikimo trikdžius, atsiradusius jį naudojant.
5.5. Klientas privalo grąžinti Bendrovei Tarą kaskart pristatant Prekes, pakeitus tuščius vandens butelius į pilnus, taip pat, nutraukus Sutartį, Klientas privalo grąžinti visą Kliento turimą Bendrovės Tarą ir Inventorių. Grąžinama Tara ir Inventorius turi būti tokios pat būklės, kokios Klientas juos gavo, išskyrus natūralų nusidėvėjimą.
5.6. Klientas įsipareigoja laiku sumokėti už gautas Paslaugas, Prekes ir Inventorių (Inventoriaus nuoma, Prekių pristatymas) Sutartyje nustatyta tvarka ir per joje nustatytą terminą. Negavęs sąskaitos, Klientas privalo pranešti apie tai klientų aptarnavimo centrui telefonu +370 080020006 arba el. paštu info.lt@culligan.lt.
5.7. Klientas turi teisę atsisakyti šios Sutarties, nenurodęs jokios priežasties, per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių gavimo dienos arba Paslaugų atvejų – nuo Sutarties pasirašymo dienos. Atsisakymo laikotarpis laikom as įvykdytu, jei Klientas iki atsisakymo laikotarpio pabaigos nusiuntė Bendrovei pranešimą apie atsisakymą. Atsisakymo pranešimą galima pateikti, pasinaudojus standartine atsisakymo forma A (pridedama) arba bet kokiu aiškiai suformuluotu pranešimu, nusiųstu Bendrovės adresu: Zietelos g. 3 Vilnius, 03202 , Lietuva arba el. paštu info.lt@culligan.lt. Klientui atidarius vandens butelių pakuotę, nebegalima pasinaudoti atsisakymo teise.
5.8. Atsisakymo atveju Klientas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų, grąžinti Prekes ir Inventorių Bendrovei. Klientas juos gali nusiųsti arba pristatyti Bendrovės adresu: Paneriškių g. 5e Vilnius, 02300, Lietuva.
5.9. Grąžinimo išlaidas padengia Klientas. Dėl techninių specifikacijų įsigytą arba išsinuomotą įrangą (vandens aušinimo elektroninę įrangą, įrenginius) iš Kliento nurodyto adreso gali išvežti tik Bendrovė. Klientas padengia 5,00 Eur.+PVM (penkių eurų) įrangos išvežimo išlaidas. Gavusi raštišką Kliento prašymą, Bendrovė taip pat gali išsivežti Prekes ir kitą Inventorių kartu su Įranga.
5.10. Atsisakymo atveju Bendrovė nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą ir prekių gavimo dienos, sumoka visus iš Kliento gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (jei užsakyme buvo pasirinktas standartinis pristatymas).
5.11. Klientas įsipareigoja laiku, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pakeitimų, pranešti Bendrovei apie bet kokius Specialiosiose nuostatose nurodytos informacijos, įskaitant rekvizitus, kontaktinę informaciją (telefono numerį, el. paštą), mokėjimo būdą (mokėjimo kortelę) ir pristatymo adresą, pakeitimus. Klientas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, pranešti Bendrovei, jei Klientui buvo iškelta nemokumo byla.
5.12. Nutraukus Sutartį, Klientas, pateikęs Bendrovei rašytinį prašymą, turi teisę susigrąžinti iš Bendrovės Kliento sumokėtą Užstato sumą. Prašymas turi būti pateiktas pagal Sutarties 9.1 punkto sąlygas, nurodant sąskaitos numerį, į kurį turi būti pervesta Užstato suma. Bendrovė turi teisę sumažinti Klientui išmokamą Užstato sumą ir panaudoti ją Bendrovės sąskaitoms apmokėti, baudoms bei nuostoliams padengti pagal Sutarties 6.2 punktą.
5.13. Klientas įsipareigoja kartą per metus atlikti Bendrovės inventoriaus profilaktinę priežiūrą pagal galiojantį Bendrovės kainoraštį, Klientas taip pat įsipareigoja apmokėti šių paslaugų sąskaitas Sutartyje nustatyta tvarka. Inventoriaus profilaktinės priežiūros išlaidos neįtrauktos į mėnesinį įrangos nuomos mokestį.
5.14. Jei Įrangos gedimas atsirado dėl Kliento kaltės arba dėl netinkamo Įrangos naudojimo, Įrangos remonto darbai atliekami už mokestį pagal galiojantį Bendrovės kainoraštį ir Klientas įsipareigoja apmokėti šių paslaugų sąskaitas Sutartyje nustatyta tvarka.
5.15. Jei Klientas sistemingai gadina Inventorių, Taroje arba Inventoriuje naudoja ne Bendrovės pristatytas prekes (įskaitant vandenį), naudoja įrangą kitu nei pirminio pristatymo adresu, perduoda įrangą naudotis ja trečiosioms šalims arba pakviečia trečiąją šalį atlikti profilaktinę Inventoriaus priežiūrą arba remontą. Už bet kokį 5.14 punkte nurodytų sąlygų pažeidimą Klientas moka 75 Eur.+PVM (septyniasdešimt penkių eurų) baudą už kiekvieną nustatytą atvejį.
6. Prekių ir paslaugų kainos, mokėjimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka
6.1. Prekių ir Paslaugų kainos bei nuolaidos nurodytos Sutarties specialiosiose nuostatose. Nuolaidos taikomos, atsižvelgiant į planuojamas mėnesio Prekių sąnaudas. Bendrovė turi teisę peržiūrėti ir keisti Klientui suteikiamas nuolaidas, pranešusi Klientui vieną kartą per 12 (dvylika) mėnesių ir įspėjusi Klientą prieš 30 (trisdešimt) dienų arba pasikeitus per mėnesį suvartojamų Prekių kiekiui. Prekių ir Paslaugų kainos taikomos pagal galiojantį Bendrovės kainoraštį, taip pat Kliento nuolaida, jei ji taikoma. Su visu Bendrovės kainoraščiu galima susipažinti susisiekus su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 080020006 arba el. paštu info.lt@culligan.lt.
6.2. Jei Klientui neteikiama mokama Inventoriaus nuomos paslauga, prieš pradedant teikti paslaugą, Klientas privalo sumokėti Bendrovei Užstato sumą pagal galiojantį Bendrovės Taros ir (arba) Inventoriaus, kurį Klientas gaus naudotis pagal Specialiąsias nuostatas, kainoraštį. Bendrovė turi teisę paimti iš Kliento Užstato sumą pagal galiojantį Bendrovės Taros ir (arba) Inventoriaus kainoraštį, taip pat kitais atvejais. Užstato suma gali būti panaudota visoms arba daliai Kliento prievolių įvykdyti, sąskaitoms apmokėti, nutraukus Sutartį, baudoms ir Bendrovei padarytiems nuostoliams padengti.
6.3. Praėjusio mėnesio sąskaita išrašoma iki kito mėnesio 10 dienos ir nusiunčiama elektroniniu būdu. Mokėjimo terminas yra 10 dienų. Klientas sumoka mokėjimo kortele arba kita Šalių sutarta mokėjimo priemone. Mokėjimas laikomas atliktu, įskaičius pinigines lėšas į Bendrovės banko sąskaitą.
6.4. Klientui nesumokėjus per sąskaitoje nustatytą terminą, Bendrovė turi teisę pareikalauti iš Kliento 0,5 % (nulis kablelis penki procento) delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną, neviršijant bendros nesumokėtos sumos.
6.5. Klientui vėluojant apmokėti sąskaitas ilgiau nei 10 (dešimt) kalendorinių dienų, Bendrovė turi teisę nusiųsti įspėjimą ir nutraukti Prekių pristatymą ir (arba) kreiptis į skolų išieškojimo įmonę bei perduoti jai reikalingą informaciją apie Klientą.
6.6. Padarius pataisas Pridėtinės vertės mokesčio įstatyme ir pasikeitus pridėtinės vertės mokesčio tarifui, Bendrovė pasilieka teisę vienašališkai keisti kainas, atsižvelgusi į skirtumą, susidariusį padidinus arba sumažinus pridėtinės vertės mokesčio tarifą.
7. Sutarties terminas, jos pratęsimas ir nutraukimas
7.1. Sutartis įsigalioja: (1) abiem Šalims ją pasirašius saugiais elektroniniais parašais arba (2) Klientui patvirtinus Sutarties sąlygas, pateikiant užsakymą Bendrovės interneto svetainėje, ir pačiam kaip mokėtojui sumokėjus Užstato sumą arba avansą už pirmąjį pristatymą, ir galioja 12 (dvylika) mėnesių. Jei Klientas patvirtino Sutarties sąlygas Bendrovės interneto svetainėje, tačiau ne pats kaip mokėtojas sumokėjo Užstato sumą ar avansą pirmąjį pristatymą, kad Sutartis įsigaliotų, Klientas ją turi pasirašyti saugiu elektroniniu parašu.
7.2. Nė vienai iš Šalių nepranešus kitai Šaliai apie Sutarties nutraukimą bent prieš 30 (trisdešimt) dienų iki 7.1 punkte nustatytos Sutarties galiojimo pabaigos, Sutarties terminas pratęsiamas neribotam laikui. Po Sutarties 7.1 punkte nustatyto termino kiekviena Šalis gali nutraukti Sutartį raštu pranešusi apie tai kitai Šaliai prieš 30 (trisdešimt) dienų.
7.3. Nutraukus Sutartį su nuomojama įranga, Bendrovė turi teisę pareikalauti Kliento sumokėti vienkartinį įrangos profilaktinės priežiūros mokestį už kiekvieną pas Klientą stovintį įrenginį pagal Specialiosiose nuostatose nustatytas kainas. Šis mokestis taikoms nutraukus Sutartį prieš laiką.
7.4. Bendrovė turi teisę imti vienkartinį mokestį už Inventoriaus grąžinimą pagal tuo metu galiojantį kainoraštį.
7.5. Bendrovė turi teisę nedelsdama vienašališkai nutraukti Sutartį, jei:
7.5.1. Klientas pakartotinai vėluoja apmokėti sąskaitas;
7.5.2. Klientui iškelta nemokumo byla;
7.5.3. Klientas neužsako Prekių ilgiau nei 2 mėnesius.
7.5.4. Klientas sistemingai gadina Inventorių, Taroje arba Inventoriuje naudoja ne Bendrovės pristatytas prekes (įskaitant vandenį), naudoja įrangą kitu nei pirminio pristatymo adresu, perduoda įranga naudotis trečiosioms šalims arba pakviečia trečiąją šalį atlikti profilaktinę Inventoriaus priežiūrą arba remontą.
7.6. Klientas turi teisę nedelsdamas vienašališkai nutraukti Sutartį, jei:
7.6.1. Bendrovei iškelta nemokumo byla;
7.6.2. Bendrovei ar bet kuriam su ja susijusiam asmeniui taikomi Latvijos Respublikoje galiojantys apribojimai ir yra įtarimų dėl neteisėtos Bendrovės veikos.
7.7. Nepriklausomai nuo Sutarties nutraukimo priežasties, Klientas privalo nedelsdamas visiškai atsiskaityti su Bendrove pagal šią Sutartį ir išrašytas sąskaitas per 3 (tris) dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos ir grąžinti Bendrovei techniškai ir vizualiai tvarkingą Tarą ir Inventorių. Šalys susitaria dėl Taros ir Inventoriaus grąžinimo laiko. Tara ir Inventorius grąžinami Bendrovei, Šalių įgaliotiesiems atstovams pasirašius Grąžinimo lapą, kuris laikomas priėmimo–perdavimo aktu. Gavus išankstinį raštišką Bendrovės sutikimą, Tara ir Inventorius gali būti grąžinami bekontakčiu būdu, Klientui palikus grąžinamą Tarą ir Inventorių prie Kliento namo ar buto (atsižvelgiant į Pristatymo adresą) lauko durų. Taip grąžinama pagal Sutarties 3.4 punkto nuostatas. Grąžinimo lapą pasirašo tik Bendrovės atstovas, paėmęs paliktą Tarą ir Inventorių. Sutarties 6.4punktas lieka galioti ir nutraukus Sutartį, kol Klientas įvykdys visas savo prievoles (įskaitant sumokės visas baudas ir delspinigius).
8. Šalių atsakomybė
8.1. Klientas yra visiškai atsakingas už bet kokius nuostolius, atsiradusius dėl netinkamo (ne pagal paskirtį ir Sutarties sąlygas) Taros ir Inventoriaus naudojimo, vagystės ir (arba) visiško netekimo.
8.2. Jei Tara pažeista arba Klientas negrąžina Taros 5.5 punkte nustatyta tvarka (nebent Klientas ir Bendrovė susitarė dėl kito grąžinimo laiko ar tvarkos), Klientas moka Bendrovei 6 Eur (šešių eurų) baudą už kiekvieną pažeistą ar laiku negrąžintą Tarą.
8.3. Jei Klientas negrąžina arba grąžina sugadintą Inventorių, Klientas privalo atlyginti Bendrovei Inventoriaus vertę pagal Bendrovės kainoraštį. Jei Klientas pažeidė 5.3 punkto nuostatas dėl Inventoriaus, Bendrovė turi teisę skirti Klientui 50 Eur (penkiasdešimties eurų) baudą. Tokiu atveju Klientas taip pat sumoka ir atitinkamo Inventoriaus profilaktinės priežiūros ir remonto išlaidas.
8.4. Sumokėjus 8.2 ir 8.3 punktuose nurodytas sumas, pažeista Tara ir Inventorius tampa Kliento nuosavybe.
8.5. Pasirašydamas Sutartį arba patvirtindamas Sutarties sąlygas Bendrovės interneto svetainėje, Klientas yra informuojamas, kad Bendrovė ir jos bendradarbiavimo partneriai naudos Kliento asmens duomenis tiek, kiek tai būtina šios Sutarties sąlygoms įvykdyti, ir kitais tikslais pagal Bendrovės Privatumo politiką, įskaitant: 1) Bendrovė renka, naudoja, saugo ir ištrina Kliento asmens duomenis, kad užtikrintų Paslaugų teikimą, t. y. pristatytų prekes nurodytais adresais ir laiku, išrašytų ir nusiųstų sąskaitas Kliento nurodytais el. pašto ar pašto adresais, taip pat atliktų mokėjimų kontrolę Sutarties galiojimo metu ir (arba) iki visiško šalių įsipareigojimų įvykdymo ir pagal Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytus buhalterinės apskaitos dokumentų saugojimo terminus, ir perduoda Kliento duomenis Culligan Lithuania UAB čia nurodytais duomenų tvarkymo tikslais, užtikrindama, kad tvarkant duomenis būtų laikomasi ES ir vietos teisės aktų reikalavimų; 2) visi Kliento pokalbiai su Bendrovės klientų aptarnavimo centru gali būti įrašomi, o Bendrovė užtikrina šių įrašų konfidencialumą.
8.6. Klientas pats pateikė Bendrovei savo asmens duomenis. Klientas yra informuotas, kad bet kuriuo metu turi jis teisę prašyti atnaujinti savo duomenis, gauti informaciją apie jo duomenų naudojimą, taip pat atšaukti duotą sutikimą ir prašyti ištrinti jo duomenis, susisiekęs el. paštu info.lt@culligan.lt.
8.7. Papildoma informacija apie Kliento asmens duomenų tvarkymą pateikiama Bendrovės privatumo politikoje, su kuria galima susipažinti čia: https://www.culligan.lt/privatumo-taisykles/
8.8. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šią Sutartį vykdymo esant nenugalimos jėgos aplinkybėms (audra, potvynis, žemės drebėjimas, gaisras, karo veiksmai, autoavarija, kurioje dalyvavo Bendrovės atstovas vykdant šia Sutartimi prisiimtas pareigas), valstybės ir vietos savivaldos kompetentingų institucijų priimtiems įstatymams ir sprendimams, dėl kurių šalims neįmanoma įvykdyti įsipareigojimų pagal šią Sutartį ir kurių Šalys negalėjo išvengti protingomis priemonėmis, pavyzdžiui, išduotu aktu kompetentingos institucijos nurodo, kad įvažiavimas į Vilniaus senamiestį ar centrą arba tam tikrą gatvę ar teritoriją bet kuriuo konkrečiu laikotarpiu yra visiškai uždraustas (neatsižvelgiant į leidimą).
8.9. Klientas turi teisę pateikti Bendrovei pretenziją dėl Prekės ar Paslaugos neatitikties Sutarties sąlygoms per 2 (du) mėnesius nuo neatitikties nustatymo dienos, bet ne vėliau kaip per 2 (dvejus) metus nuo Prekės ar Paslaugos gavimo dienos.
8.10. Pirmiausia Klientas gali pareikalauti pašalinti Prekės ar Paslaugos neatitiktį arba pakeisti ją tinkama Preke.
8.11. Klientas gali pareikalauti sumažinti Prekės kainą arba nutraukti Sutartį ir grąžinti sumokėtus pinigus, jei neatitiktis yra reikšminga, o:
8.11.1. Bendrovė negali ištaisyti neatitikties ar pakeisti Prekės arba tai padaryti būtų neproporcinga;
8.11.2. Bendrovė per protingą laiką nepašalina neatitikties ar nepakeičia Prekės;
8.11.3. neatitikties pašalinimas arba Prekės pakeitimas sukėlė Klientui didelių nepatogumų.
8.12. Klientas gali pareikalauti sumažinti Paslaugos kainą arba nutraukti Sutartį ir grąžinti sumokėtą kainą, jei Bendrovė negali pašalinti Paslaugos neatitikties.
8.13. Sumažinus kainą arba nutraukus Sutartį ir grąžinus Klientui už Prekę ar Paslaugą sumokėtus pinigus, grąžintina suma sumažinama proporcingai Prekės nusidėvėjimui arba naudai, kurią Klientas gavo naudodamasis Preke ar Paslauga.
9. Baigiamosios nuostatos
9.1. Visi su šia Sutartimi susiję pranešimai siunčiami kitai Šaliai registruotu laišku jos registruotuoju buveinės adresu arba pasirašyti saugiu elektroniniu parašu Bendrovei el. paštu info.lt@culligan.lt , o Klientui – Specialiosiose nuostatose nurodytu sąskaitų ir pranešimų gavimo el. paštu.
9.2. Bet koks ginčas, nesutarimas ar pretenzija, kylanti iš šios Sutarties, susijusi su ja, jos pažeidimu, nutraukimu ir (arba) galiojimu, sprendžiami derybų būdu. Šalims nepavykus susitarti derybomis, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme pagal LR įstatymus. Tam tikrais atvejais Klientas gali turėti teisę kreiptis į Vartotojų ginčų sprendimo komisiją https://vvtat.lrv.lt/lt/veiklos-sritys-54/vartojimo-gincu-komisijos-422/ Klientas taip pat gali turėti teisę pateikti skundą naudodamasis internetine ginčų sprendimo platforma (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
9.3. Sutartis įsigalioja: (1) abiem Šalims ją pasirašius saugiais elektroniniais parašais arba (2) Klientui patvirtinus jos sąlygas, pateikiant užsakymą Bendrovės interneto svetainėje, ir sumokėjus Užstato sumą arba avansą už pirmąjį pristatymą.
9.4. Sutartis parengta elektroniniu būdu lietuvių kalba.
1 priedas
Atsisakymo teisė
Klientas turi teisę atsisakyti šios Sutarties per 14 dienų, nenurodęs priežasties.
Teisė atsisakyti Sutarties pasibaigs po 14 dienų nuo:
1) dėl Prekių – dienos, kai pirmoji Prekė perduota Jums arba trečiajai šaliai, kuri nėra vežėja ir kurią Jūs nurodėte, valdyti; arba
2) dėl Paslaugų – Sutarties pasirašymo dienos.
Atidarius vandens butelių pakuotę, nebegalima pasinaudoti atsisakymo teise, nes sveikatos ir higienos sumetimais jos negalima grąžinti.
1.1. Norėdami pasinaudoti atsisakymo teise, Jūs turite pateikti aiškų pranešimą (pavyzdžiui, paštu ar el. paštu nusiųstą laišką) ir pranešti mums – Culligan Lithuania, UAB (Įmonės registravimo Nr. UĮ 98-193, Zietelos g. 3 Vilnius, 03202 , Lietuva)., tel. +370 080020006, e. p. info.lt@culligan.lt apie savo sprendimą atsisakyti Sutarties. Galite pasinaudoti pridėtu atsisakymo formos pavyzdžiu. Jei pasinaudosite šia galimybe, mes per 2 darbo dienas patvaria laikmena (pavyzdžiui, el. paštu) pranešime Jums apie tokio atsisakymo gavimą.
Kad būtų laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jei pranešimą apie atsisakymą nusiųsite iki atsisakymo termino pabaigos.
Atsisakymo pasekmės
Jums atsisakius Sutarties, mes Jums grąžinsime visas iš Jūsų gautas sumas, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas dėl to, kad pasirinkote kitokį nei mūsų siūlomą pigiausią standartinį pristatymo būdą) be nepagrįsto delsimo ir bet kuriuo atveju ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo Jūsų sprendimo atsisakyti Sutarties gavimo dienos. Pinigai bus grąžinti tuo pačiu būdu, kokį Jūs pasirinkote pirminiam sandoriui, nebent aiškiai sutikote dėl kito grąžinimo būdo.
Mes galime sulaikyti grąžinimą, kol grąžinsite Prekes ir Inventorių arba kol pateiksite įrodymą, kad Prekės ir Inventorius grąžinti, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.
Jūs privalote grąžinti arba perduoti Bendrovei Prekes ir Inventorių (išskyrus Įrangą alternatyva: elektroninę įrangą / įrenginius, turinčius vandens aušinimo funkcija]) adresu: Paneriškių g. 5E Vilnius 02300 nedelsdami ir bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų sprendimo atsisakyti Sutarties pateikimo dienos. Terminas bus įvykdytas, jei Prekes ir Inventorių grąžinsite iki 14 dienų termino pabaigos. Įrangą, turinti vandens aušinimo funkciją, iš Jūsų adreso gali išvežti tik Bendrovės atstovas ir už tai taikomas 5 Eur.+PVM (penkių eurų) išvežimo mokestis.
Jūs turėsite sumokėti su Prekių ir Inventoriaus grąžinimu susijusias tiesiogines išlaidas.
Jūsų raštišku prašymu mes galime išvežti Prekes ir Inventorių iš Jūsų Sutartyje nurodyto pristatymo adreso. Tokiu atveju Jums teks padengti tiesiogines 5,00 Eur + PVM (penkių eurų) grąžinimo išlaidas.
Jūs esate atsakingi tik už Prekių ir Inventoriaus vertės sumažėjimą, jei Prekės ar Inventorius naudojamos kitais tikslais nei Prekių ar Inventoriaus tipui, savybėms ir veikimui nustatyti.
Jei raštu paprašėte pradėti teikti Paslaugas per atsisakymo laikotarpį, sumokėsite mums pagrįstą sumą, kuri yra proporcinga įvykdytai sutarties daliai, palyginti su visišku sutarties įvykdymu, iki to momento, kai pranešėte mums apie Sutarties atsisakymą. Suteikus visą paslaugą iki atsisakymo termino pabaigos, Jūs nebegalėsite jos atsisakyti.